Westkust

23 september 2019 - Varberg, Zweden

Weer fris en fruitig starten we de dag. We kunnen wederom buiten ontbijten en maken een plan de campagne voor onze route. Door het goede weer van afgelopen dagen hebben we de handdoeken buiten kunnen laten drogen en kunnen we er weer tegenaan de komende dagen.

We besluiten langs de westkust onze roadtrip te vervolgen. Vlakbij het plaatsje Varberg bevindt zich ook een locatie van First Camp. Onderweg stoppen we langs de weg om een prachtige natuurfoto te maken. We komen tot de conclusie dat het werkelijke beeld niet zo overkomt op de foto’s, maar geloof ons; het is prachtig.

Op internet hebben we gelezen dat het een must-do is om naar de Gekås in Ullared te gaan. Dit is de grootste superstore van Scandinavië. We gingen hier naartoe in de veronderstelling dat we flink konden shoppen, eenmaal binnen werden we allemaal horendol van de chaos en drukte. Als het aan ons ligt geen aanrader om naartoe te gaan.

De spelcompetitie gaat verder, deze keer blijft het spannend tot het einde. Vanavond duiken we redelijk optijd ons bed in, in de hoop dat we morgen nog meer mooie natuur van Zweden kunnen bewonderen.