afdalen Zweden

29 september 2019 - Växjö, Zweden

Vandaag hadden we weer een mooie rit voor de boeg. We gingen vanuit rond de meren meer naar het binnenland. Het weer viel tegen en we hadden onderweg af en toe regen. De tussenstop bij de McDonalds konden we niet aan ons voorbij laten gaan.

We kwamen aan op een camping, de receptie was al dicht maar we konden alsnog een plekje uitzoeken. Morgen ochtend kunnen we bij de receptie douchemunten halen. Deze camping lag meer in het bosgebied, maar wel aan een meer. De vishengels werden weer in gereedheid gebracht. Steffi en Roel hebben een grotere snoek gevangen, terwijl ik en Thomas een heerlijke wandeling hebben gemaakt langs het water.

Via een smal bospaadje kwamen we uit bij een hokje aan het water, dit bleek een sauna te zijn. We liepen tussen de bossen in de middle of nowhere en ineens liepen we zo een villawijk binnen. Er stonden gigantische mooie en grote huizen.

We keken vanavond weer gezellig samen tv, en "onze boerderij" kon natuurlijk niet ontbreken. Ook speelden we weer de competitie, Thomas won nogmaals.