Bye Zweden, Hello Denemarken!

1 oktober 2019 - Kollund, Denemarken

De dag begon regenachtig, dit was echt het laatste moment dat we deze vakantie op de Zweedse grond rondtrokken. We namen afscheid van Zweden, reden terug over de prachtige brug en tourden door Denemarken. Na best wel wat uurtjes rijden kwamen we aan op de Frigaard camping. Helaas zagen we een scheur in de voorruit van de camper zitten, we hebben de verhuurders hiervan netjes op de hoogte gesteld zodat zij alvast plannen konden maken voor het vervangen van de ruit.

We waren lekker optijd op deze camping, met een lekker hapje (kaas en worst) en drankje (baco, bier) speelden we weer een nieuwe spelronde. EINDELIJK heb ook ik een spel gewonnen. We hadden weinig honger en maakten wat later op de avond (na 20.30 uur) nog broodje knakworst en broodje hamburger. Ondanks dat de camping helemaal vol stond, voornamelijk vaste plaatsen, was er niemand te bekennen. We stonden naast het servicehuis en hadden deze bijna volledig tot onze beschikking. Nog een paar nachten in de camper slapen, voordat we weer kunnen genieten van ons eigen comfortabele bed.