Mjorn

24 september 2019 - Alingsås, Zweden

We zijn er optijd bij vandaag. We lijken de enige te zijn op de camping, dus een warme douche gegarandeerd. De temperatuur buiten is wel een stuk gedaald, maar zolang het droog is hoor je ons niet klagen. We zoeken de mooie meren op en vinden na 1,5 uur rijden een camping aan een meer genaamd “Mjorn” bij het plaatsje Alingsås, ten oosten van Göteborg

De campingplaats ligt direct aan het water. De receptie lijkt gemaakt te zijn in het huis van de mensen die de camping runnen. Ook hier is het uitzicht weer om van te dromen en het sanitair ziet er netjes en schoon uit.

Eerst gaan we op zoek naar een viswinkel zodat we een vishengel kunnen kopen en bij de ICA MAXI doen we boodschappen voor het eten.

In het centrum van Alingsås vonden de heren een viswinkel, vol trots kwamen ze terug met allerlei gereedschap. Bij de camping op de vlonder gingen we zitten wachten. Roel had als eerste beet, een voorntje.

Vanavond gingen we verder met de competitie en Steffi won deze. De eerste rondes van de volgende pot liep Roel meteen enorm uit en had flinke puntenpakkers.