De vakantie is voorbij

3 oktober 2019 - Hulsel, Nederland

De laatste dag is aangebroken. Er worden al wat spullen ingepakt en bij elkaar gezocht. De laatste kilometers in het buitenland. Na een paar uur reden passeren we de Nederlandse grens. We komen aan in Boekel, waar Steffi weer lekker thuis is bij haar ouders, hondjes en paarden. De volgende stop is Hapert, waar Roel zijn moeder weer zal verblijden met een berg was en bijzondere verhalen over deze vakantie. Wij rijden door naar Hulsel, waar ook wij de spullen weer een plekje geven in huis. Bij thuiskomst hebben onze (schoon) ouders een lieve verrassing voor ons klaarstaan op onze eettafel.

We bakken hier lekker een eitje, gaan samen de camper poetsen om deze daarna weer terug in te leveren bij Maurice en Suzanne in Bavel. De vakantie is nu echt voorbij, het zit erop. We kunnen terug kijken op 2 bijzondere, prachtige, rustgevende weken. Het 'echte' leven gaat weer beginnen. Onze roadtrip door Zweden is ongeveer 4000 km lang geweest, moe maar voldaan ruimen we de spullen op en ploffen samen op de bank.