Vissen

26 september 2019 - Strömstad, Zweden

Vannacht werden we rond 4 uur wakker van iemand die aan de deur van onze camper stond te trekken. De mannen zijn samen naar buiten gegaan om te kijken.

Niemand te zien en al onze spullen stonden er nog. Het is wel een beetje een vreemd en eng idee.

Vandaag stond in het teken van chillen en vissen. Met de camper gingen we op zoek naar een viswinkel zodat de jongens betere visuitrusting konden kopen. Na een aantal lokale mensen te hebben gevraagd werden we gestuurd naar Nordby stopping center. Een mega groot winkelcentrum. In de viswinkel was de eigenaar enorm aardig en hielp ons met alle benodigdheden. We hebben hem zelfs in het Nederlands “snoekbaars” laten zeggen.

De grote supermarkt, te vergelijken met de Sligro in Nederland, was vooral voor Thomas een glutenvrij walhalla. De wagen weer volgeladen terug naar de camping.

Aan het water was het prima vertoeven, maar helaas is er niets groters gevangen dan een makreel. Geen vis als avondeten, maar het smaakte gelukkig beter dan het vegetarische potje van gisteren.

Roel was vanavond de geluksvogel en won de volgende competitie ronde. Ook heb ik vanavond een planning gemaakt voor de resterende vakantiedagen, zodat we weer optijd terug in Nederland aankomen.